äntligen

nu har jag min biljett till Göteborg! måndag kväll får gärna komma lite snabbare ;D äntligen kommer jag ha en rolig nyår! har haft JÄVLIGT tråkigt dom senaste 2-3 åren höhö. då taggar vi götelaborg men först blir det nordmaling och gå på deras jävla pub hahahhahahah!!!! så jävla fult place men aja får väll se hur det blir lär bli tråkigare än om jag hade haft nån av min tjejor med mig men men får försöka göra det bästa av det :P
känns jävligt drygt och fara ända åt helvette för att sen åka hem imorgon igen men annars hinner jag inte träffa tobbe innan jag åker och han vill fara till puben hahahhah kan inte sluta skratta åt det där fula stället!!!! så jag tar en för laget som alla andra gånger höhö
kostia hälsar, wazmeni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0