lesssssss....

nu är jag less på dammsugaren och trasan..jag hatar och städa :( det är jävligt tråkigt!! jag kan inte baka mina finska julbakelser heller för att smöret måste va rumstempererat. my life sucks buhuuuu. heheh anywho så vill jag vara klar med allt gå och äta sushi med cp hazvin som måste jobba hela tiden sen gå och köpa dom resterande julklapparna fast dom inte ens är från mig. är man en underbar flickvän så är man. besides så saknar jag min laleh som är ända ute i skogen och jobbar men imorgon får jag äntligen se hans gulliga ansikte som jag kommer bita sönder!!! och på torsdag ska vi ha våran lilla julafton så då blir det och öppna paket wiiiiiiiii :D

hejdå











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0