update...

torsdag: hade lilla julafton med tobbe vilket var ruligt! av mig fick han en skjorta, fluga, hängslen, "luffar" tröja och need for speed hot pursuit (som han började spela nästan direkt!). av mamma och pappa fick han massa verktyg, verktygslåda, slips, kalsonger och sockar.

jag fick två jätte fina koftor från bikbok, en väska och 1000 kr på wow (nu kan jag äntligen fixa mitt hår). av svärföräldrarna fick jag en digitalfotoram och prinsessan och grodan :D sen fick jag ett par jätte häftiga örhängen som ser ut som dragkedjor av söta jenny =) sen så gav jag ett pussel till anders och veronica och step up till jenny =)

julafton: vad mer kan jag säga att det har varit en awesome dag! dagen började med att emilia och jag åker till stan och köper en sista julklapp till mamma sen vidare till ica för att köpa cola. efter vi varit hemma hos emilia en stund så hon kunde fixa sig blev det raka vägen hem till sofiehem där kalle anka väntade på tv'n. sen mat, gööööööttt. sist men inte minst julklappar!!! av mina kära syskon fick jag en jätte fin pläd, en skit fin klänning, gossip girl s3 och ett halvårs prenumeration av veckorevyn. av morbror fick jag en marimekko handduk och en smart pengagrej. av mamma och pappa fick jag en receptbok, bordsgrill, halsband, lakan, en bok,skönheten och odjuret, mary poppins och det bästa en bärbar dator :D i love it!!!! kunde inte fått bättre klappar.

nu är klocken 03.40 och jag kan inte sova men who cares jag är ändå arbetslös haha. imorgon blir det att fara hem till bror och göra vad vet jag sen blir det att åka till rundvik till min familj nummer två för att på kvällen gå på puben hahhahah vilket kommer bli en upplevelse hahah bondlurkar....

nu blire att försöka och soijva...

god jul önskar kostia

















Kommentarer
Postat av: tåmten aida

varfor tåmtfen hassan kom inte till oss?

2010-12-25 @ 14:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0