am to pm

varför har jag vänt på dygnet? känns så jävla onödigt och drygt, måste få ett jobb och det är nu! ska på möte imorgon hos min handläggare på arbetsförmedlingen och skaffa mig en jävla jobbcoach så jag kan få ett jobb. vill ha pengar så jag kan flytta hemifrån och bli sambo med tobbe. blir så himla avundsjuk på jocke och malin som har skaffat sig en jätte fin lägenhet =) jag och tobbe gav dom en låda som innehöll : två öl, två cider, ölkorv, nötter, chips, choklad, ljus, mer 3-pack, disktrasa och diskborste, som inflyttningspresent. älskar och ge bort roliga saker =D hoppas dom blev glada över den =)

ne nu blir det att somna till alla älskar raymond så jag vaknar i tid för mötet och sen blir det step dance med aida på iksu!
PEACE AND OUT SISTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0