extreme home makeover

är det bara jag som gråter mig igenom ett helt program? haha trots att det alltid är samma typ av familjer som dom hjälper. någon i familjen har dött eller har en allvarlig sjukdom som är jätte ovanlig och svår att bota. då kommer ty och hans designteam och räddar hela familjen från deras öde!

ibland så går dom ju för långt. till exempel ett avsnitt jag såg där pappan i familjen va militär och var i irak och krigade, när dom visar huset för familjen har dom nån jävla arme där som kör nån slags fanfar grej...ORKA KÄMPA!! sen när dom gör barnens rum, orka överdriva. jätte kul när ungen är 10 och har ett djungelrum med lianer och skit men sen när hon är 13 vill hon knappast ha kvar det där rummet så då blir det dyrt för föräldrarna och göra om det och då sitter dom säkert i skiten igen..vad vet jag but still orka ta det för långt
hur som helst så gråter jag alltid när jag ser på extreme home makeover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0