friday night lights

fredag och ingen vet vad vi ska göra haha. blir nog att åka ut till tobbes stuga och hänga med svärisarna ett tag sen vet vi inte... kanske se nån film? vem vet =)

på tal om film så har jag sett tangled och 127 hours. tangled var riktigt rolig måste jag säga! helt klart värd att se. 127 hours var bra men om det inte hade varit en sann historia hade filmen sugit balle. mäktigt och se hur han har haft det när han sitter fast och hur psycho han blir! så jag rekomenderar dom filmerna =)
måste se black swan med natalie portman, har hört att den ska va riktigt bra men tobbe vill inte se den med mig och jag är en mes och vågar inte se den själv haha.
Tomteland i Finland sommaren 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0