the time goes by so slowly

nu vill jag att skolan ska höra av sig till mig och säga "Grattis Elisa! du har blivit antagen och du kommer bli våran bästa och mest kreativa elev". jag vill att det ska bli augusti så jag kan efter 20 års längtan äntligen få bo i den stad jag alltid älskat! "göteborg i mitt hjääärtaaa låt mig besudla dig nuuuu!" eller kanske "käääänn ingen soorg för mig göttebooooorg" men det viktigaste av allt, jag får flytta hemifrån och bo i en egen lägenhet med mina egna regler :D fast tobbe hade fått följa med mig och bo med mig men men=)
det bästa med allt är det att jag har en extra familj i göteborg som är PRECIS som vår familj vilket underlättar hemlängtan lite + att min syster ska till stockholm och hur långt är det dit från göteborg, inte långt! så när man saknar syster så är det bara att hoppa på ett tåg och så vips är man hos henne =)
näe det kommer bli klockrent! så jag tycker att tiden kan gå lite snabbare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0