update

mitt liv står still som vanligt haha. det har inte hänt så mycket den senaste veckan faktiskt. mamma och pappa åkte till göteborg i onsdags så jag har hela huset för mig själv och det är jävligt skönt måste jag säga fast hade inte tobbe varit här hade jag aldrig våga sova här själv! haha ett stort hus och stor fantasi går inte ihop. så fort mamma och pappa åker nånstans får jag ett ryck och börjar städa. vet inte varför riktigt, tror att det är just det att man har ingen som tjatar på en hela tiden om att jag måste städa efter mig. så jag har städat hela mitt rum från topp till tå! blir nog dags att städa toaletten snart också haha sen eventuellt städa resten av huset bara för att göra päronen glada=)

häromdagen så såg jag och tobbe en film som heter "The Reef" och den SÖG! till och med hajen filmerna är bättre och dom suger. hela filmen handlar om att fyra stycken simmar runt i havet och en haj följer efter dom. man får kanske se den dåligt gjorda hajen högst 5 gånger under hela filmen. så se den inte! ni kommer förlora 2 timmar av era liv som ni aldrig kommer få tillbaka igen!
nu blir det att städa efter min sjuka pojkvän och sen fara till maxi för att handla lite grejer inför middagen och kanske nått gott till senare ikväll.
peace and out sisters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0