ABS here i come

okej målet är att fixa beach 11 kroppen, det är ett måste! papichulo har lovat mig ett iksu kort eller snarare tvingat mig till att träna så då får han pröjsa hehe ;P och aida ska bli min partner in crime på iksu. jag bryr mig inte om hon säger nej för hon ska med! sen har jag ju tobbe också så men han kommer ALDRIG få se mig träna, så jävla pinsamt hahah. varför tänker ni, jo för tre enkla anledningar:

1. jag kan inte springa, ser  förjävligt ut.

2. man är ful när man anstränger sig.

3. man svettas vilket jag tycker är äckligt.

egentligen hatar jag och träna tack vare dom ovanstående punkterna haha men det som får mig att vilja börja nu är att jag vill ha världens snyggaste kropp och sen får jag använda mina JÄVLIGT snygga blåa träningskor. nu tänker kanske många "orka bry sig vad man har på sig DÖÖH" men jag gör det. har jag fula träningskläder och skor så motiveras jag inte till och träna. så hazvin sluta klaga på och mina fina skor =)
aja, inlägget blev lite längre än tänkt. hejdå.
adriana lima's kropp är målet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0