trends

jag måste bara säga att alla dessa trender går verkligen upp i huvet på vissa tjejer! helt ärligt sluta matcha alla trender med varandra! som ett jävligt fult exempel som jag såg på en tjej ute på krogen: svarta strumpbyxor, skinn kjol, knähöga stövlar, leopardblus och pälsjacka! är målet att se ut som en rysk hora then go for it men tro inte att man är värsta fashionable för det är ni inte! sen alla dessa korta tjejer som tar på sig bootcut jeans och långklänningar, INSE ni ser kortare ut!!!! plus att vissa färger som typ persikofärgat passar inte på blekfisar ni ser ROSA ut! nu sitter inte jag och säger att jag är värsta awesome och vet allt om allt för det gör jag inte men jag har ögon! sen det allra sista...UGG's...hej jag heter pamela anderson. ska ni ha UGG skor, köp äkta inte från HM!

så det var dagens utbrott =)

PS: hazvin jag vet att du är med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0