Tuesday

jahapp, en helt vanligt tråkig dag som vanligt haha. börjar bli sjukt less på arbetslösheten! vill bara ha nått att göra på dagarna men det vet alla redan =) har börjat titta på lite jobb nere i övik också, just för att jag ändå ska flytta dit i augusti =) tog ju mig in på skolan och bestämde mig för att gå i övik istället för götet =) får åka dit efter utbildning helt enkelt!

på fredag ska jag till lernia igen för att göra nån jävla uppgift sen blir det att ta tåget hem till kärlek för att invänta söndag morgon. för då drar vi till fjällen! vilket jag är JÄVLIGT rädd för haha. jag är livrädd för att stå på två skidor och ta mig ner för ett berg typ haha. men det blir nog bara att åka nån dag lite smått och överkomma min rädsla sen blir det och steka. hoppas bara på fint väder så jag kan bli brun i nyllet=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0